Pentru a ne asigură că vă oferim cele mai bune servicii și în același timp, că ne menținem comunitatea în siguranță, am făcut câteva modificări proactive:

Schimbări în serviciile prestate

• Personalul nostru s-ar putea să vă sune, în locul stabilirii unei întâlniri, pentru a înțelege mai bine care sunt nevoile și întrebările dumneavoastră, în ceea ce privește căminul dumneavoastră.
• În momentul în care vom face constatarea și aplicarea termoizolației, vom purta măști și mănuși chirurgicale, vom ține o distanță de 2 m și ne vom asigura că toate măsurile și reglementările sunt îndeplinite.
• Ofertele și facturile vor fi trimise electronic pe email sau whatsapp, și vor fi discutate telefonic. Este rpeferabil ca plata să se facă tot pe canal electronic.

Personalul și Siguranța

Pe lângă măsurile în ceea ce privește serviciile oferite, implementăm nou protocoale pentru echipa și personalul nostru. Acestea sunt câteva dintre măsurile implementate:

• Lucrul de acasă, atunci când este posibil
• Comunicarea prin telefon și limitarea conversațiilor în persoană atât cu clienții cât și cu colegii de muncă
• Spălarea și dezinfectarea mâinilor înainte și după orice întâlnire.
• Evitarea atingerii feței sau a ochilor
• În cazul unor simptome de răceală sau gripă, auto-izolarea este obligatorie

Întotdeauna comunicăm și ne încurajăm echipa să fie responsabili și în siguranță. Aceasta include și distribuirea de materiale și resurse care să ne ajute să fim în siguranță. Vom continua să încurajăm echipa și comunitatea să respecte toate recomandările, standardele guvernamentale și distanțarea socială atât cât este posibil.

Suntem aici pentru a vă ajuta,
Echipa IsoRihner